به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویـا،فصل جدید «حالا خورشید» بعد از وقفه‌ای و به دلیل تأثیر مسابقات جام جهانی از روز پنج‌شنبه بـه روی آنتن خواهد رفت. خط تلفن حالا خورشید البته بـه گفته مدیران شبکه سه سیما مخاطب این برنامـه با تفاوت‌های چشم‌گیر نسبت بـه قبل مواجه خواهد شد. خط تلفن حالا خورشید چه از حیث دکور، خط تلفن حالا خورشید ساختار و آیتم‌های جدیدی کـه رنگ و بوی تازه‌ای بـه این برنامـه صبحگاهی مـی‌دهد.

به تعبیر خود مجری این برنامـه، هروارد استودیوی «حالا خورشید» مـی‌شود پیش‌زمـینـه‌ای از چالش را درون ذهنش دارد. رضا رشید‌پور درباره محتوای این برنامـه درون صفحه مجازی خودش نوشت: خط تلفن حالا خورشید «حالا خورشید خالی از چالش نیست؛ البته بیشتر برنامـه‌ای شفاف هست که با برنامـه «شب شیشـه‌ای» شباهت دارد. ما درون این برنامـه با مردم روراست هستیم و مشکلات و رویدادها را بـه صورت شفاف مطرح مـی‌کنیم.

برپایـه این گزارش، «حالا خورشید» یک مجله صبحگاهی بـه تهیـه‌کنندگی و اجرای رضا رشیدپور و با زمـینـه اجتماعی و فضایی شاد هست که فصل اول آن سال گذشته از شبکه سه سیما پخش شد. این برنامـه پیش از این شامل بخش‌های مختلف از جمله بررسی روزنامـه‌های روز کشور، گفتگو با مـهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد (ابرنما) و ... بود.

انتهای پیـام/




[«حالا خورشید» با تغییرات زیـاد از 14 تیر روی آنتن | تسنیم ... خط تلفن حالا خورشید]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 04 Jul 2018 08:21:00 +0000